למה כדאי שיהיה לי חשבון וסיסמא?
כאשר תבצעו הזמנה באתר תוכלו לפתוח חשבון ולהגדיר לכם סיסמא. כדאי לפתוח חשבון כדי להימנע מלהכניס את פרטי החיוב שוב ושוב בכל הזמנה. אך כמובן שתוכלו לבצע הזמנות באתר גם ללא חשבון וללא צורך בסיסמא.
איך לפתוח חשבון ולהגדיר סיסמא
כאשר תבצעו הזמנה בחנות תוכלו לבקש לפתוח חשבון. ולאחר ביצוע ההזמנה, במידה וסימנתם את התיבה "פתיחת חשבון?" יגיע אליכם אימייל שכותרתו: "החשבון שלך באתר עוץ הוצאה לאור נוצר!" ובתוכו קישור להגדרת סיסמא חדשה, לחצו עליו וסיימו עם הגדרת הסיסמא. אם פתחתם חשבון תמיד גם תוכלו לבצע שחזור/איפוס סיסמא.
איך נכנסים?
אם יש לכם חשבון במערכת תוכלו לבצע כניסה ולהתחבר ואז המערכת תזהה אתכם ותשתמש בפרטים השמורים שלכם. במסך כניסה אתם מתבקשים להכניס שם משתמש או כתובת אימייל וסיסמא. במידה ואינכם זוכרים את הסיסמא תוכלו לבצע שחזור סיסמה מאותו מסך עצמו.
איך מאפסים או משחזרים סיסמא?
במהלך שחזור הסיסמא תתבקשו להכניס שם משתמש או כתובת אימייל. לאחר ביצוע שחזור/איפוס סיסמא תקבלו לתיבת הדואר אימייל עם הכותרת: "בקשה לאיפוס סיסמא" ובו יהיה שם המשתמש שלכם וקישור לאיפוס הסיסמא. לחצו על הקישור ובחרו לכם סיסמא חדשה (רשמו לכם את שם האתר, שם המשתמש, אימייל והסיסמא החדשה שבחרתם כדי שלא תשכחו שוב).
שכחתי שם משתמש ואיזה כתובת האימייל איתה נרשמתי, מה עושים?
אך מה אם אתם בטוחים שיש לכם חשבון באתר אבל אינכם זוכרים את שם המשתמש או עם איזו מכתובות האימייל שלכם נפתח החשבון? אם כך נסו את אחת ההצעות הבאות:
- נסו לבצע שחזור/איפוס סיסמא בלחיצה כאן כל פעם עם אחת מכתובות המייל שלכם
- נסו לבצע שחזור/איפוס סיסמא בלחיצה כאן עם החלק הראשון (שבא לפני השטרודל @) של כתובות המייל שלכם
- חפשו בתיבת האימייל שלכם מייל עם הכותרת: "החשבון שלך באתר עוץ הוצאה לאור נוצר!" – אם מצאתם, זוהי כתובת האימייל שאיתה נפתח חשבונכם ואיתה תוכלו לבצע שחזור/איפוס סיסמא בלחיצה כאן
ואם עדיין יש בעיה תוכלו לשלוח לי אימייל או להתקשר אלי: אבי ברוך, אחראי טכני, אתר הוצאת עוץ, דוא"ל: avibarouch@avib טלפון: 054-5313606