למה כדאי שיהיה לי חשבון וסיסמא?
כאשר תבצעו הזמנה באתר תוכלו לפתוח חשבון ולהגדיר לכם סיסמא. כדאי לפתוח חשבון כדי להימנע מלהכניס את פרטי החיוב שוב ושוב בכל הזמנה. אך כמובן שתוכלו לבצע הזמנות באתר גם ללא חשבון וללא צורך בסיסמא.
איך לפתוח חשבון ולהגדיר סיסמא
כאשר תבצעו הזמנה בחנות תוכלו לבקש לפתוח חשבון. ולאחר ביצוע ההזמנה, במידה וסימנתם את התיבה “פתיחת חשבון?” יגיע אליכם אימייל שכותרתו: “החשבון שלך באתר עוץ הוצאה לאור נוצר!” ובתוכו קישור להגדרת סיסמא חדשה, לחצו עליו וסיימו עם הגדרת הסיסמא. אם פתחתם חשבון תמיד גם תוכלו לבצע שחזור/איפוס סיסמא.
איך נכנסים?
אם יש לכם חשבון במערכת תוכלו לבצע כניסה ולהתחבר ואז המערכת תזהה אתכם ותשתמש בפרטים השמורים שלכם. במסך כניסה אתם מתבקשים להכניס שם משתמש או כתובת אימייל וסיסמא. במידה ואינכם זוכרים את הסיסמא תוכלו לבצע שחזור סיסמה מאותו מסך עצמו.
איך מאפסים או משחזרים סיסמא?
במהלך שחזור הסיסמא תתבקשו להכניס שם משתמש או כתובת אימייל. לאחר ביצוע שחזור/איפוס סיסמא תקבלו לתיבת הדואר אימייל עם הכותרת: “בקשה לאיפוס סיסמא” ובו יהיה שם המשתמש שלכם וקישור לאיפוס הסיסמא. לחצו על הקישור ובחרו לכם סיסמא חדשה (רשמו לכם את שם האתר, שם המשתמש, אימייל והסיסמא החדשה שבחרתם כדי שלא תשכחו שוב).
שכחתי שם משתמש ואיזה כתובת האימייל איתה נרשמתי, מה עושים?
אך מה אם אתם בטוחים שיש לכם חשבון באתר אבל אינכם זוכרים את שם המשתמש או עם איזו מכתובות האימייל שלכם נפתח החשבון? אם כך נסו את אחת ההצעות הבאות:
ואם עדיין יש בעיה תוכלו לשלוח לי אימייל או להתקשר אלי: אבי ברוך, אחראי טכני, אתר הוצאת עוץ, דוא”ל: avibarouch@avib טלפון: 054-5313606
על מבצעים מיוחדים, ירידים ומפגשים בניוזטלר החודשי שלנו
כתובתנו: רחוב בוגרשוב 47, תל אביב, מיקוד 6314511; שעות הפעילות אינן סדירות, נא להגיע בתיאום בלבד.